dinsdag 6 november 2007

Hartoperatie definitief

Vandaag gebeld door AMC: vrijdag aanstaande wordt ik waarschijnlijk al opgenomen voor de hartoperatie. Ik zal een bypass krijgen en mijn aortaklep zal vervangen worden. Helaas kan de operatie niet gedaan worden door middel van de catheterisatie-techniek. Ik zal echt zwaar onder het mes moeten.
Ik zie er vreselijk tegen op maar heb gelukkig veel steun van mijn familie, vrienden en collega's. De artsen verwachten dat ik redelijk snel weer op de been ben na deze operatie. Ik blijf ongeveer twee weken in het ziekenhuis ( uiteraard geheel afhankelijk van mijn herstel).

Wanneer de chemobehandelingen voor de MDS worden gestart is nog niet bekend. Ik denk dat ze mijn herstel afwachten voor ze mijn weerstand totaal gaan vernietigen met de chemo!

Als ik meer weet zal ik direct schrijven!

Geen opmerkingen: