maandag 4 februari 2008

Van Ankie voor Robbie

Afscheid nemen bestaat niet.....

Ik zal zaterdagmiddag geen afscheid van je nemen...
Ik zal je altijd zien en horen in onze kinderen....
Brigitte met jouw uiterlijk... Romy met jouw karakter
Brigitte met jouw humor......Romy met jouw dromerigheid

Ik ben je dankbaar voor de gesprekken van de laatste weken die ons als gezin nader hebben gebracht. Je hebt ons je diepste gevoelens en gedachten laten zien...Jouw verdriet om wat er is gebeurd..
We hebben met zijn vieren gehuild, we waren verdrietig maar ook blij..
Er was weer een toekomst.....
Die is er voor mij nog steeds...
We zijn je niet kwijt....
Wij denken iedere dag aan je .... je blijft bij ons voor altijd..

Dag Robbie
xxxx jouw Ansje

2 opmerkingen:

Anoniem zei

beste Rob,ik zal je missen in Doemere.
Ik hoop dat je op ons neer kan kijken , en met een grijns op je gezicht zal zeggen.
He Meijer, van computers heb je echt geen verstand, breng hem maar naar mij toe.
Helaas kan ik zaterdag geen vrij krijgen van mijn werk om afscheid van je te nemen.
Maar ik kom volgende week woensdag wel even langs bij je .
Gelukkig hebben jij en je gezin goed met elkaar kunnen praten.
Dag Rob en Ans en kinderen veel sterkte Cees

Anoniem zei

Roberto
Hoe vaak ben ik voorbij gelopen
Hoe vaak zag ik je zitten achter je pc
Hoe vaak dronken we een bakkie
Hoe vaak praten we over van alles en nog wat
Hoe vaak begroeten we elkaar ik ha roberto jij ha jongen
Heel vaak zal ik nog langs lopen en in mijzelf denken ha roberto en in mijzelf horen ha jongen
jij bent aan je grootste reis begonnen
Ik wens je een goede reis en behouden thuiskomst.

Heel veel sterkte
Ans Brigitte Romy Dieco Rodney


Sjoerd