zaterdag 20 oktober 2007

Behandeling is bepaald.

Deze week heb ik te horen gekregen dat de chemokuur van vjif weken definitief doorgaat. Deze vrijdag nog even bij de cardioloog geweest voor een extra controle. De chemo kan namelijk mijn aortaklep aantasten, en die stond al niet zo sterk! De cardioloog heeft gelukkig een positief advies afgegeven voor de behandeling. Volgende week kan ik worden opgenomen en begint de vijfweekse kuur. ( De cardioloog gaf me ook nog even tussen neus en lippen door te weten dat na slaging van de transplantatie, hij mijn hartklep wil gaan vervangen!)
Hoe de vijf weken chemokuur er exact gaan uitzien is nog niet bekend. Een dezer dagen verwacht ik een oproep om mij te melden in het AMC. Dan zal de invulling van het 5-weekse programma wel bekend zijn!

Geen opmerkingen: